Ürün Videosu

Oyunlaştırma

Ürün Kodu : RLF27A07-7852 EAN : 9786059129268 Marka/Menşei :
Son 7 Ürün!
37,73 TL
KDV Hariç Fiyatı : 37,73 TL

Aynı Gün Kargo

Bu ürün hafta içi 15:00’den önceki siparişlerde aynı gün kargolanır.  

Kargo Ücreti

150TL üzeri siparişler için kargo ücretsiz Aras Kargo : 7.45TL - Yurtiçi Kargo : 8.45TL
Kampanya
  • Ürün Özellikleri
  • Ödeme Seçenekleri
  • Yorumlar (0)
  • Tavsiye Et
  • Resimler
  •  

    Bu kitapta oyunun tarihsel yolculuğuna eşlik edip, oyunun yaşamdaki yeri ve bugünün insanına etkileri üzerine düşünme olanağı bulacaksınız. Dijitalleşen dünyadaki yeni nesillerle tanışarak yapmak isteyip de yapamadıkları davranışlar konusunda oyunlaştırma ile nasıl motive olduklarını öğreneceksiniz. Oyunlaştırma ile iş hedeflerine ulaşmış, müşterileri ve çalışanları tarafında oyunun gücünü keşfetmiş ve süreçlerine taşımış olan firmaların öykülerine ortak olacaksınız.

    Baskı: 2. Baskı

    Kitap İçeriği:

    • Oyun
      • Dijitalleşen Dünya ve Jenerasyonlar
      • Oyun Nedir? Oyun Düşüncesi, Oyun Tasarımı ve Oyun Teoremi
      • Oyun Tasarımı ve Oyun Düşüncesi Nedir?
      • Oyun Teoremi
    • Oyunlaştırma
      • Neden Oyunlaştırma?
      • Oyunlaştırmanın Psikolojik Temelleri
      • İçsel / Dışsal Motivasyon: Self Determination Teorisi
      • SAPS Ödüllendirme Teoremi
      • Tarihte Klasik Oyun Öğelerinin Kullanımı ve Örnekleri
        • Gazetelerin Kupon Toplayarak Ödül Vermesi
        • Ayın Elemanı
        • Özel Kredi Kartları
        • Ücretsiz Kahve Uygulaması
        • Squat Yapama Ücretsiz Metro Bileti
        • Volkswagen’in Sosyal Sorumluluk Projesi: The Fun Theory Uygulamaları
        • Piano Stairs – Piano Merdivenler
        • Speed Camera Lottery – Hız Kamerası Piyangosu
        • Bottle Bank Arcade – Boş Şişe Toplama Oyunu
        • London Monopoly Running Challenge
        • Grush Diş – Diş Fırçalama Oyunu
      • Modern ve Dijital Oyunlaştırma Örnekleri
        • Foursquare – Swarm
        • Nike+
        • Apple Watch
        • Inactivity Tracker
        • Linkedin
        • Stepy
        • Captain UP
        • M-Level
        • Badgeville: Samsung Nation
        • Duolingo
        • Proof
        • SuperBetter
        • UNStudio’s Mercedes Benz Müzesi
        • Adobe Level Up
        • Sony Playstation Network
        • Vampires
        • WaveAccess Dynamics CRM Gamification
        • Microsoft Ribben Hero
        • Adobe Edex
        • Trivia Crack
        • Adobe Captivate Prime LMS
        • Adida s Runtastic
        • Pokemon Go
      • Oyun Akışı (Game Flow)
      • D6 Oyunlaştırma Tasarımı Modeli (D6 Gamification Design Framework)
        • Örnek Bir Oyunlaştırma Uygulaması: “Mahalle Sakini”
      • Oyunlaştırma Kitlesi ve Oyuncu Tipleri
      • Oyuncunun Yolculuğu
      • Player Persona Kartları (Oyuncu Kişilik Kartları)
      • Oyunlaştırmada Oyuncu Merkezli Tasarım
      • Hook (Kanca) Oyunlaştırma Modeli
      • Oyunlaştırma Takım Çantası: Dinamikler, Mekanikler ve Bileşenler
        • Dinamikler
        • Mekanikler
        • Meydan Okuma (Challenge)
        • Bileşenler
        • Bileşenler – Seviye ve İlerleme Durumu (Level / Progress Bar)
        • “AARRR’ın En Önemli R’si ve Oyunlaştırma”
        • Oyunlaştırma Neden, Ne Zaman ve Nasıl?
      • Oyunlaştırma Firmaları ve Çözüm Ortakları
      • Oyunlaştırmanın Geleceği
    • Eğitimde Oyun ve Oyunlaştırma 
      • Eğitim ve Öğretime Giriş
      • Beyin Temelli Öğrenme & Oyun Temelli Öğrenme
      • Sınıf İçi / Yüz Yüze Eğitimlerde Oyun Kullanımı
      • Sınıf İçi / Yüz Yüze Eğitimlerde Oyunlaştırma ve Uygulamaları
        • Temel Kavramlar: Ciddi Oyunlar, Simülasyonlar ve Oyun Temelli Eğitimler
        • Simulations – Simülasyonlar
    • Röportajlar
    • Game Over

    Paket İçeriği

    • 1 x Oyunlaştırma
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.